Neonová reklama
Nápad použití neonové trubice při výrobě reklamy se objevil už v 19 století. Obliba neonových nápisů pro jejich jednoduché a čisté provedení neklesá. V kombinaci s moderními materiály jako je například plexisklo, sendvičové materiály (Dibond), ušlechtilé kovy - ocel, broušený nerez, lze dosáhnout jedinečných provedení označení.
Mezi přednosti neonové reklamy patří nepochybně jedinečný vzhled, možnost prosvěcovat složité tvary písmen, znaků, symbolů ale i příznivý poměr cena / užitná hodnota.
V zásadě rozlišujeme tyto základní typy neonových reklam:
- neonová trubice tažená po zadní straně znaku - podsvícené nápisy
Samostatnou kategorií jsou stále velmi populární neonové linky. Těmi lze efektně a poměrně levně zvýraznit celou budovu, podhledy (i v interiéru), různé převislé prvky na budovách apod.
Neonové trubice se používají i k prosvícení pro korpusové nápisy.
Obvyklá doba výroby: 2-3 týdny
Kontaktní e-mail: alfagraf@alfagraf.cz
Ukázky prací:
Z14562 - plexi štít s neonovým nápisem,
rozměr: výška 500 mm, délka dle nápisu 1420, 2280, 1830 mm
Provedení: základní čirá plexi deska tl. 5mm je připevněná ke stěně
šrouby se zrcadlovou krytkou s odsazením 20mm.
Na čiré plexi desce je nalepen nápis vyřízlý ze samolepící fólie
a připevněna neonová tvarovaná trubice.